LG 24MA53D

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de LG 24MA53D op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Hendry255 10-06-2013
Geschreven voor: LG 24MA53D

Het beeld voor zover ik gezien heb in HD is echt top, zwart is ook echt zwart dankzij het IPS. Voor de mensen die ook geprobeerd hebben om de CI+ module werkend te krijgen met als provider Ziggo of UPC. Op dit moment werkt dit nog niet, omdat de firmware hiervoor nog niet geschikt is. Zelf kreeg ik continue de melding: "Het toestel is niet volledig CI+ geschikt". De klantenservice heeft gemeld dat dit waarschijnlijk deze maand van de baan is, door een firmware update via de kabel(gebeurt vanzelf!). Tot die tijd wordt het even analoog TV kijken.
Verder ben ik tevreden over het beeldscherm, vooral omdat het scherm ook via VGA of HDMI aangesloten kan worden op een pc en zuinig in het verbruik is(25W; 36kWh). Het menu niet te ingewikkeld en heeft toch genoeg opties.

Hendry255 30-08-2013

Beste Dre2002,

Ik heb na afwachting van de maand juli
opnieuw een boze mail verzonden richting
LG. Hierop heb ik een standaard antwoord
ontvangen dat de firmware nog niet beschikbaar
is. Verder heb ik geen aanvullende informatie
ontvangen. Het verbaast me dat de klachten
van klanten bij LG niet serieus worden genomen.

Toch wil ik aan iedereen vragen die hetzelfde
of soortgelijke probleem heeft dit ook te
melden bij LG, zodat er hopelijk wat meer
en sneller handelingen worden verricht.

Hendry

dre2002 26-06-2013

Hoi Hendry,
Ook ik heb sinds vorige week deze tv en ervaar nagenoeg dezelfde problemen.
is het bij jou al opgelost of niet?